Serwis

Kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek laserowych i faksów.

Nasz serwis urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek świadczony na terenie Warszawy i jej okolicach, jest jednym z szybszych, jednym z bardziej profesjonalnych, dlatego właśnie nasze usługi cieszą się tak dużym zainteresowaniem i często to do nas zwracają się klienci, do czego oczywiście zachęcamy.

Jako autoryzowany serwis producentów Sharp i Ricoh:

  • Wykonujemy naprawy gwarancyjne urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
  • Wykonujemy na prawy pogwarancyjne urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
  • Instalację urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

W ramach usług serwisowych naszym klientom zapewniamy:

  • bezpłatny dojazd na terenie Warszawy i okolic
  • bezpłatną ekspertyzę techniczną
  • przeglądy techniczne oraz konserwację urządzeń
  • cykliczne przeglądy urządzeń
  • urządzenia zastępcze
  • oryginalne oraz alternatywne materiały eksploatacyjne
  • konfigurowanie systemów druku
urządzenia wielofunkcyjne

Przegląd i konserwacja urządzeń

Okresowe przeglądy techniczne połączone z konserwacją i czyszczeniem urządzeń drukujących zapewnią długą żywotność oraz niezmienną wydajność sprzętu.

Przeglądy wykonywane są na podstawie zaleceń technicznych producenta i należy je wykonywać co 3-6 miesięcy w zależności od wykonywanych cyklów druku i zaleceń producenta.

Przegląd taki obejmuje: 

  • sprawdzenie stanu technicznego urządzenia,
  • ocena zużycia podzespołów mechanicznych,
  • ocena zużycia materiałów eksploatacyjnych, tj. bębny, wałki, listwy, rolki itp.,
  • badanie elementów elektronicznych,
  • ocena zakresu uszkodzeń przy szkodach (np. spowodowanymi wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami w sieci itp.)
  • ocena jakości naprawy,
  • wszelkiego rodzaju inne oceny techniczne i ekspertyzy dotyczące maszyn i urządzeń biurowych określenie kosztów naprawy.
Ekspertyza techniczna

Ekspertyza techniczna obejmuje:

  • Przegląd urządzenia bez dokonywania naprawy,
  • informacja o stanie technicznym urządzenia,
  • wycena kosztów naprawy.

Na życzenie klienta wystawiamy pisemny protokół informujący o stanie technicznym urządzenia oraz kosztach naprawy

Instalacja i szkolenia

Instalacja urządzenia i szkolenia dla pracowników:

  • Instalacja i konfiguracja pracy urządzeń drukujących.
  • Transport i podłączenie urządzeń.
  • W przypadku instalacji nowych urządzeń szkolenia dla administratorów i użytkowników.